Rekkenő hőség és a téli gumi: 1:0

Az M3-ason 4 km hosszú dugóban szakmai ártalomnál fogva a mellettem csordogáló autók abroncsait figyeltem.

Az autónk egyetlen tenyérnyi felületen érintkezik az aszfalttal. Ez a felület a használat során folyamatosan súrlódásnak van kitéve. Kopását időről időre ellenőriznünk kell. Ezt megtehetjük mi magunk is.

Szimmetrikus, aszimmetrikus és kötött forgásirányú abroncs. Minden bizonnyal tapasztalta már, hogy különböző szerkezetű és textúrájú abroncsminták léteznek.

Amikor unjuk már a városi nyüzsgést, a szennyezett levegőt a forgalmi dugókat felkerekedünk és elmegyünk kempingezni vagy nyaralni. Hogy a nyaralásunk ne egy rossz emlék legyen indulás előtt készítsük fel autónkat is az utazásra.

A szakértők szerint évente egyszer nem árt, sőt a magyarországi útviszonyokat alapul véve igen erősen ajánlott elvinni az autót futóműbeállításra. Ha az alábbi felsorolásból akár csak egyet is tapasztal, érdemes megnézetni a futóművet.

Hogyan döntsünk felni kérdésben: acélfelni vagy alufelni? Az acélfelni és alufelni közötti főbb különbségek a tartósságból és az anyagösszetételből (duritate) adódnak.

Nem mindenki számára egyértelmű, hogy mire kell figyelni abroncsvásárlásnál. Leírásunk egy kis segítséget nyújt ebben az útvesztőben. 205: a gumiabroncs profilszélessége mm-ben.

A gumiabroncs egy összetett szerkezet sok részből áll. Ezek egy része speciális összetételű gumi más része pedig gumiba ágyazott textil és fémszálak. Szerkezet: A gumiabroncs karkasz konstrukció fajtája.

SUV Széles körben használható SUV-ok ötvözete a kisteherautók erejéből, a kisbuszok belső teréből és a terepjárók négykerék-meghajtásából született meg. Jóval korábban, mint gondolnánk, hiszen a JEEP Cherokee már az 1980-as évek kedvelt márkája volt.