A Continental bemutatja új, Magyarországon egyedülálló szolgáltatási csomagját, a ContiSafe3-at. A három különböző szolgáltatást tartalmazó csomag 2018. március 19-től elérhető. A Continental számára a az autósok biztonsága túlmutat az abroncsok biztonságán.

A ContiSafe3 egy új, hazánkban páratlan szolgáltatási csomag, amely magába foglalja az assistance-szolgáltatást, a defektgaranciát, illetve a balesetbiztosítást

cs3

 

Mi az a ContiSafe3?

  • Defektgarancia abroncsai biztonságáért
  • Assistance szolgáltatás, megoldás a váratlan helyzetekre
  • Balesetbiztosítás, Ön és utastársai védelmére, itthon és Európában

Hogyan juthat az ügyfél ContiSafe3-hoz?

  • Vásároljon egy garnitúra (4 db) Continental csoport által forgalmazott személygépjármű-abroncsot (Continental, Semperit, Barum, Uniroyal, General Tire) online, vagy a Continental szerződött partnereinél személyesen.
  • Vásároljon ContiSafe3 szolgáltatási csomagot online, vagy a Continental szerződött partnereinél személyesen , az abroncsok vásárlásától számított 30 napon belül.
  • Szereltesse fel megvásárolt abroncsait a Continental partnereinél az abroncsok vásárlásától számított 30 napon belül.
  • Regisztráljon a www.ContiSafe3.hu oldalon a partnerek valamelyikénél erre a célra kihelyezett tableteken, vagy otthona kényelméből, az abroncsok felszereltetésétől számított 8 napon belül, és másnap 00:00 órától már Öné is a teljes körű biztonság élménye.

Miért jó Önnek ContiSafe3-at értékesíteni?

  1. A ContiSafe3 egy prémium szolgáltatás, amellyel nem csak a saját, de ügyfelei elégedettségét is növelheti, illetve hosszútávon további versenyelőnyhöz juthat.
  2. Megjelenhet a Continental honlapján a szerződött partneri listákon (abroncs vásárlási lista, CS3 vásárlási lista, felszerelési pontok listája), amely révén extra bevételi forráshoz juthat.
  3. Kiemelt média támogatáshoz juthat: online, TV, PR, magazinok, óriás plakát.

Mit kell Önnek tennie ContiSafe3 értékesítéshez?

  • Helyszíni kommunikáció támogatása: pl. tabletes installáció a helyszíni regisztráció segítéséhez, szórólapálványok elhelyezése, plakátok, matricák.
  • Minimális adminisztrációs feladat: az ügyfél végzi a regisztrációt az online felületen (www.contisafe3.hu); - kár esetén az ügyfél helyben kifizeti a javítás/abroncs/szerelés költségét, a többit ő intézi a biztosítóval - mindössze a munkalap kitöltésére (+fotó) és beküldésére lesz szükség.

cs3 3x

 

Teendő szerviz partner esetén:

  • banner, logó megjelenítése
  • POS anyagok kihelyezése
  • számla készítésekor „CS3 szolgáltatási csomag” feltüntetése a számlán a jogosultság igazolása miatt

Teendő online (webshop) partner esetén:

  • weboldalon, webshopban banner, logó megjelenítése
  • CS3 termékként történő rögzítése a saját webshopjában
  • számla készítésekor „CS3 szolgáltatási csomag” feltüntetése a számlán a jogosultság igazolása miatt

ContiSafe3 szolgáltatások tartalma:

3x Szolgáltatási csomag: I. Defektgarancia, II. Asszisztencia és III. Baleset biztosítás!

Feltételek:

  • A Continentallal szerződött Partnereknél megvásárolható
  • 4 db gumiabroncs vásárlásakor és felszerelésekor érvényes, a regisztrációtól számított 1+1 évig
  • Érvényességi terület: Magyarország és Európa
  • Termékkör: a Continental csoport márkái: személy (Continental, Barum, Semperit márkájú személygépjármű-abroncsok, 4x4, kivéve AT és MT mintázati típusok)
  • Ügyfél regisztráció a weboldalon, otthon vagy a szervizben kihelyezett tableten vagy a szórólapon szereplő QR kód beolvasásával mobiltelefonnal.
  • 0-24 órás, éjjel-nappal hívható ügyfélszolgálat: 06/1 465-37-86

cs3 3x s

 

I. Defektgarancia

  • Szolgáltató: Europ Assistance Magyarország Kft.
  • Szolgáltatás: a gumiabroncs olyan váratlan, előre nem látható sérülése, amely kizárólag az abroncs felniről történő leszerelésével javítható. Javítás költségének megtérítése vagy ha szakszerűen nem javítható, akkor csere (szükség szerint 2 db csere, ha 1 db nem pótolható). Az abroncs árának térítése az ügyfél számára kopásarányos mértékben történik (munkalapon feltüntetett profilmélység alapján).
  • Káresemény oka: kátyú, vandalizmus, baleset
  • Kárbejelentés ügyfél részről: 7/24 Call Center, tel. szám: 06/1/465-3786
  • Kárbejelentés kereskedő részről: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. (munkalap + sérülés fotójának beküldéséhez)

II. Gépjármű asszisztencia:

  • Szolgáltató: Europ Assistance Magyarország Kft.
  • Szolgáltatás: a gumiabroncs váratlan, előre nem látható sérülése következtében, amikor a gépjármű mozgásképtelenné válik, és az ügyfél segítségre szorul. Helyszíni kerékcsere vagy szállítás Continental (vagy más) szervizbe. Javítás költségének megtérítése vagy ha szakszerűen nem javítható, akkor csere (szükség szerint 2 db csere, ha 1 db nem pótolható). Bérautó szolgáltatás maximum 3 napra vagy szállás szervezés legfeljebb 3 napra, Európában max. EUR 70 / fő-ig.
  • Káresemény oka: kátyú, vandalizmus, baleset
  • Kárbejelentés ügyfél részről: 7/24 Call Center, tel. szám: 06/1/465-3786

III. Balesetbiztosítás:

  • Szolgáltató: UNIQA Biztosító Zrt.
  • Biztosított: mindenki, aki a gépjárműben utazik (nem csak a gépjármű tulajdonosa vagy vezetője!)
  • Biztosítási fedezet: közlekedési baleseti halál és rokkantság esetén max. 1 millió Ft / utas.
  • Kárbejelentés: a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen vagy 06/1/465-3786 telefonszámon

cs3 3x1
 

További információkért látogasson el ide: https://www.contisafe3.hu/