Sport Utility Vehicle, azaz sportcélú haszonjármű vagy szabadidőautó.
Az acélfelni és alufelni közötti főbb különbségek a tartósságból és az anyagösszetételből (duritate) adódnak.
A Seal technológia defekttűrő abroncs kicsit másképp. Az abroncs futófelületének belső oldalára egy-egy ragadós és viszkózus defekttömítő anyagot visznek fel. Önjavító technológiának is nevezhetjük.
Ahol bizonyos alkatrészek egy tengely körül forognak, felléphet a kiegyensúlyozatlanság, ezért van szükség az abroncsok centrírozására.
A rendellenes kopás leggyakoribb oka az előírt kerékgeometriai beállítási értékektől való túlzott eltérés.
Egy útakadályon (pl. kátyú, vagy padka) nagy sebességgel való keresztülhajtáskor a gumiabroncs vázszerkezete megsérülhet.
Szerelésüknél a gépjárműgyártók által megadott meghúzási nyomatékokat mindenképpen be kell tartani.
A megfelelő légnyomással nemcsak az abroncsok élettartamát növeljük, hanem a jó féktávot, a gumi tapadását és a gördülési zajt is, üzemanyag megtakarítást.
Szimmetrikus mintázatnak számít, de forgásirányos.
A futófelület jobb és bal oldalának mintázata aszimetrikusan helyezkedik el.

